Informacja o plikach cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego w domenie lasy.gov.pl (strona internetowa)

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, tel. 22 58 98 100, faks 22 58 98 171, e-mail: sekretariat@lasy.gov.pl

Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail dane.osobowe@lasy.gov.pl.

Przywiązujemy szczególną wagę do ochrony prywatności naszych klientów, kontrahentów i pracowników. Jednym z jej kluczowych aspektów jest ochrona praw i wolności osób fizycznych w związku przetwarzaniem ich danych osobowych.

Dbamy, by przetwarzanie Pani/Pana danych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy, czy ustawie o rachunkowości).

Dyrekcja Generalna LP jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu administratora.

Wdrażaliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia.

Przetwarzamy Pani/Pana dane w celu:

  1. rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do DGLP: (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.. z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego);
  2. koordynowania oraz sprawowania nadzoru nad działalnością dyrektorów RDLP oraz kierowników innych jednostek organizacyjnych LP o zasięgu krajowym (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z § 33 ustawy z dnia 28 września 1991 r o lasach oraz § 8 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 18 maja 1994 r.);
  3. zabezpieczenie ewentualnych roszczeń DGLP, jeżeli takie roszczenia powstaną, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu DGLP polegającego na obronie przed roszczeniami osób trzecich lub dochodzeniu swoich roszczeń (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy;
  5. założenia konta niezbędnego do złożenia zamówienia i udziału w sprzedaży JDW na portalu e-klimat.lasy.gov.pl, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta i korzystania z dostępnych w nim funkcjonalności;
  6. dopełnienia obowiązków podatkowych ciążących na administratorze danych osobowych.

Jako pracodawca, przetwarzamy dane pracowników oraz osób, które współpracują z nami na podstawie innej niż stosunek pracy.

Nie udostępniamy danych osobowych poza wyjątkami, gdy jesteśmy do tego zobowiązani na podstawie przepisów prawa i wyłącznie w zakresie określonym tymi przepisami.

Dokładamy staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, aby dane te były:

  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów;
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem.

Dane przetwarzamy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Dyrekcji Generalnej LP, jako administratorze danych osobowych.

Dane przetwarzamy również na podstawie zgody, która może zostać wycofana w każdym momencie. Innym przypadkiem jest sytuacja, w której przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy.

Przetwarzanie może być także niezbędne do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, czego przykładem jest dochodzenie roszczeń przez DGLP.

Stosujemy odpowiednie zabezpieczenia techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę danych osobowych. Podmioty współpracujące z nami, również są zobowiązane do zarządzania danymi osobowymi zgodnie z przyjętymi przez nas wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, ich modyfikacji (sprostowania, uaktualnienia), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 15-21 RODO);

Dane nie będą przekazywane poza terytorium EOG.

DGLP oświadcza, że podczas przetwarzania danych nie wykorzystuje mechanizmu profilowania; 

W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych przez DGLP narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacji udzielamy na piśmie lub w inny sposób, w tym – w stosownych przypadkach – elektronicznie. Informacji możemy udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzimy Pani/Pana tożsamość. Informacji staramy się udzielać bez zbędnej zwłoki – z zasady w terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin ten przedłużymy z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. Jednak w każdym przypadku, w terminie miesiąca od otrzymania żądania, poinformujemy Panią/Pana o podjętych działaniach i (w stosownych przypadkach) o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyny takiego opóźnienia.

Dane osobowe przechowujemy w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Okres przetwarzania danych osobowych wynika z przepisów prawa archiwalnego.

Pliki „cookies” to niewielkie pliki zapisywane na Pani/Pana komputerze, w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych stronach. Pliki „cookies” mogą zawierać ustawienia witryn lub być używane do śledzenia interakcji użytkowników z witryną oraz mogą zawierać informacje niezbędne do prawidłowego działania serwisu. Korzystamy z plików „cookies” w celu m.in. dostosowania zawartości naszej strony do Pani/Pana preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, utrzymania sesji (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła, a także wspierania i egzekwowania działań pozwalających zachować bezpieczeństwo.

Przeglądarki internetowe zwykle domyślnie dopuszczają przechowywanie plików „cookies” na Pani/Pana urządzeniu.

Posiada Pani/Pan możliwość skonfigurowania własnej przeglądarki internetowej tak, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu. Wyłączenie przechowywania plików „cookies” może spowodować, że niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.

Przy korzystaniu z serwisu część danych o Pani/Panu może być automatycznie zbierana i przetwarzana przez narzędzia podmiotów zewnętrznych, z których korzystamy. Do celów statystycznych DGLP korzysta z narzędzia Google Analytics, działającego w oparciu o własne pliki „cookies”. Polecamy zapoznanie się z Polityką prywatności Google Analytics. Dodatkowo wykorzystywane są: wtyczki, przyciski lub inne narzędzia umożliwiające dzielenie się treścią na portalach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Flickr, Instagram, mapy Google Maps, OpenStreetMap, filmy z serwisu Youtube.

Dokładamy należytej staranności, aby chronić Pani/Pana dane w związku z korzystaniem z serwisu. Nie odpowiadamy jednak za politykę prywatności podmiotów zewnętrznych, z usług, których korzystamy, lub serwisów, do których zamieszcza linki. Zachęcamy, więc do zapoznania się z zasadami obowiązującymi u tych podmiotów.

DGLP, mając świadomość ponoszonej odpowiedzialności za ochronę danych osobowych powierzonych nam przez Panią/Pana, traktuje kwestie bezpieczeństwa z najwyższą starannością, dokłada wszelkich starań, aby chronić serwis wraz z przetwarzanymi na nim danymi, m. in. przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W tym celu stosujemy fizyczne środki bezpieczeństwa, systemy bezpieczeństwa zabezpieczające dostęp do serwerów i serwisu oraz rozwiązania kryptograficzne. Dane osobowe udostępniane są wyłącznie tym pracownikom oraz podmiotom, którym są one niezbędne do realizacji zadań i są one przetwarzane wyłącznie w celach opisanych w niniejszej Polityce.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez
Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”) Dyrekcja Generalna LP informuje, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, tel. 22 58 98 100, e-mail: sekretariat@lasy.gov.pl (dalej: „DGLP”);
  2. DGLP wyznaczyła osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail osobowe@lasy.gov.pl.
  3. DGLP przetwarza Pani/Pana dane w celu:
  4. rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do DGLP: (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.. z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego);
  5. koordynowania oraz sprawowania nadzoru nad działalnością dyrektorów RDLP oraz kierowników innych jednostek organizacyjnych LP o zasięgu krajowym (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z § 33 ustawy z dnia 28 września 1991 r o lasach oraz § 8 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 18 maja 1994 r.);
  6. zabezpieczenie ewentualnych roszczeń DGLP, jeżeli takie roszczenia powstaną, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu DGLP polegającego na obronie przed roszczeniami osób trzecich lub dochodzeniu swoich roszczeń (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  7. zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy;
  8. założenia konta niezbędnego do złożenia zamówienia i udziału w sprzedaży JDW na portalu e-klimat.lasy.gov.pl, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do  założenia konta i korzystania z dostępnych w nim funkcjonalności;
  9. dopełnienia obowiązków podatkowych ciążących na administratorze danych osobowych.
  10. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane mogą być udostępnianie innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, tj. jednostkom organizacyjnym Państwowego Gospodarstwa Leśnego LP w tym Zakładowi Informatyki Lasów Państwowych. Dodatkowo odrębnym podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (podmioty przetwarzające);
  11. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów przetwarzania, tj. do czasu rozpoznania złożonego przez Pani/Pana wniosku lub skargi lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania dot. sporu powstałego z DGLP. Dane będą przechowywane przez okres do 25 lat.
  12. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, ich modyfikacji (sprostowania, uaktualnienia), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 15-21 RODO);
  13. Dane nie będą przekazywane poza terytorium EOG.
  14. DGLP oświadcza, że podczas przetwarzania danych nie wykorzystuje mechanizmu profilowania;
  15. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych przez DGLP narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  16. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia działań, o których mowa w pkt 3.

Asset Publisher Asset Publisher

Zurück

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                                                                          Brynek,29.12.2020r.

Zn.spr.:ZPN/3/2020

 

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843), zamawiający –PGL LP Nadleśnictwo Brynek zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZPN/3/2020 na: „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brynek w roku 2021”

 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

Część/pakiet I - Konsorcjum Tworóg

Usługi Leśne Brygida Sprycha,

Ul.Lubliniecka 4c, 42-700 Solarnia

Zakład Usług Leśnych Łukasz Sprycha

Ul.Lubliniecka 4c, 42-700 Solarnia

Część/pakiet II - Wrzeciono Krzysztof Usługi Leśne i Transportowe ul.Wiejska nr 54                           42-690 Świniowice

Część/pakiet III - Zakład Usług Leśnych i Remontowych Leon Tychowski 42-700 Lubliniec ul.Wyszyńskiego 129

Zakład Usług Leśnych Mariusz Sprycha 42-700 Solarnia ul.Lubliniecka 21

Część/pakiet IV – nie wpłynęła żadna oferta postępowanie unieważniono

Część/pakiet V - PHU Jaworek Dariusz ul.Gliwicka 6/1, 44-171 Pławniowice

Część/pakiet VI - Zakład Usługowo Szkoleniowy Leśnictwa MOTO-WRZOS s.c.

Jarosław Front, Edward Front42-690 Tworóg ul.Sosnowa 2

Część/pakiet VII - P.U.H. EUROLAS Zbigniew Lrewndowski 42-300 Myszków ul.Szpitalna 8

 

Uzasadnienie wyboru:

Podstawa Prawna art.91 ust.1 pzp.

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert dla każdego pakietu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.:

1)         Cena                                                                                                  – 60 %,

2)         Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia– 40 %.

 

Oferty złożone przez w/w wykonawców uzyskały najkorzystniejszy bilans punktowy w pakiecie, na który zostały złożone.

   Oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu uzyskały następującą punktację

Część I

 

Wpłynęły 2 oferty

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto/ ilość pktów

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia/ ilość punktów

Łączna ilość punktów

Oferta Nr 1

Konsorcjum Tworóg

Usługi Leśne Brygida Sprycha,

Ul.Lubliniecka 4c, 42-700 Solarnia

Zakład Usług Leśnych Łukasz Sprycha

Ul.Lubliniecka 4c, 42-700 Solarnia

1 867 595,93/ 60 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia/ 40 pkt

 

100 pkt

Oferta Nr 2

Konsorcjum Brynek 21

Lider Konsorcjum

Usługi Leśne Justyna Janoszka

42-690 Tworóg, Świniowice

Ul.Wiejska 117

Członkowie

PHU GREEN – Niemasik Jacek

PHU Larix – Golasz Adam

1 888 245,62/ 59,34 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia

25% prac nie objętych koniecznością samorealizacji zlecone zostanie podwykonawcom/ 40 pkt

99,34 pkt

 

Część II

 

Wpłynęły 2 oferty

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia

Łączna ilość punktów

Oferta Nr 1

FHU SKIB-DREW Mateusz Skiba

47-110 Kolonowskie

Ul.Haraszowskie 38

 

 

 

Oferta odrzucona

Oferta Nr 2

Wrzeciono Krzysztof Usługi Leśne i Transportowe ul.Wiejska nr 54        42-690 Świniowice

1 048 520,74/ 60 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia/ 40 pkt

100 pkt

 

 

 

 

 

 

 

Część III

 

 

Wpłynęły 2 oferty

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia

Łączna ilość punktów

Oferta Nr 1

Zakład Usług Leśnych i Remontowych Leon Tychowski 42-700 Lubliniec ul.Wyszyńskiego 129

Zakład Usług Leśnych Mariusz Sprycha 42-700 Solarnia ul.Lubliniecka 21

1 393 996,23/ 60 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia/ 40 pkt

100 pkt

Oferta Nr 2

Konsorcjum FOREST pomiędzy:

(Lider) Zakład Usług Leśnych Badura Waldemar, Sebastian, Rafał s.c. ul.Wiejska 112, 42-690 Świniowice

Oraz (członek konsorcjum)

Przedsiębniorstwo Handlowo-Usługowe Marcin Badura

Ul.Wiejska 122

42-690 Świniowice

1 412 328,86/ 59,22 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia

Podwykonawcom zamierza zlecić: ochrona lasu, ochrona p.poż. hodowla lasu/ 40 pkt

99,22 pkt

 

Część IV

 

 Nie wpłynęła żadna oferta

 

 

Część V

 

Wpłynęła 1 oferta

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia

Łączna ilość punktów

Oferta nr 1

PHU Jaworek Dariusz ul.Gliwicka 6/1 44-171 Pławniowice

686 819,82/ 60pkt

Wykonawca nie zobowiązuje się do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia/ 0 pkt

60 pkt

 

 

 

 

 

Część VI

Wpłynęła 1 oferta

 

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia

Łączna ilość punktów

Oferta Nr 1

Zakład Usługowo Szkoleniowy Leśnictwa MOTO-WRZOS s.c.

Jarosław Front, Edward Front

42-690 Tworóg ul.Sosnowa 2

1 031 701,65/ 60 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia/ 40 pkt

100 pkt

 

Część VII

Wpłynęła 1 oferta

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Oświadczenie o samodzielnej realizacji zamówienia

Łączna ilość punktów

Oferta Nr 1

P.U.H. EUROLAS Zbigniew Lewandowski 42-300 Myszków ul.Szpitalna 8

1 607 966,72/ 60 pkt

Oświadczenie o samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia

Podwykonawcom zamierza zlecić melioracje agrotechniczne w leśnictwach Bezchlebie, Górniki, Łabędy, Stolarzowice/ 40 pkt

100 pkt

 

Zamawiający  podaje informacje, o których mowa w pkt.2-7 przepisu art.92 ust.1 ustawy Pzp. Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt 3  w związku z art.89 ust.1 pkt 7b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 PZP ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przez FHU SKIB-DREW Mateusz Skiba                47-110 Kolonowskie ul.Haraszowskie 38

Uzasadnienie faktyczne:

Zgodnie z warunkami wskazanymi w części 9 SIWZ. Wykonawcy byli zobowiązani do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, który został ostatecznie zakreślony na dzień 07 grudnia 2020 roku na godzinę 09:00. Jednocześnie Zamawiający zaznaczył, iż wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy powinni wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego a wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Z analizy dokumentacji księgowej Zamawiającego wynika, że Wykonawca FHU SKIB-DREW Mateusz Skiba 47-110 Kolonowskie ul.Haraszowskie 38 wniósł wadium po upływie terminu składania ofert, a zatem interes Zamawiającego jakim jest materialne zagwarantowanie złożenia prawidłowej oferty przez Wykonawcę nie został zabezpieczony w sposób należyty.

 

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art.89 ust.1 pkt 7b PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium.

 

Wobec powyższego odrzucenie oferty stało ,się koniecznym i zasadnym.

 

 

 

W podpisie:

 Nadleśniczy Nadleśnictwa Brynek

Janusz Wojciechowski