Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Nadleśnictwo Brynek

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Nadleśnictwo Brynek

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy:

 

Administrator danych

Informacja o Inspektorze Ochrony Danych

Nadleśnictwo Brynek
Adres siedziby: ul.
ul. Grabowa 3, Brynek, 42-690 Tworóg
Tel.: 032 285-74-63
E-mail: brynek@katowice.lasy.gov.pl

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@comp-net.pl

Cel przetwarzania danych osobowych

Podstawa prawna przetwarzania


Prowadzenie gospodarki leśnej oraz zarządzanie zasobami leśnymi i ochrona lasu:

  • sprzedaży detalicznej drewna oraz sprzedaży sadzonek, choinek oraz innych produktów ubocznych użytkowania lasu, rozpatrywanie reklamacji z tytułu zakupionego surowca;
  • umożliwienie pozyskania drewna opałowego metodą tzw. „samowyrobu”;

 Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach;

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora – obrona, ustalanie lub dochodzenie roszczeń, bezpieczeństwo osób i mienia;


Przeprowadzanie przetargów oraz zamawianie dostaw i usług:

  • przetwarzanie danych oferentów oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia w celach związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przetwarzanie danych oferentów oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia w celu udzielenia zamówienia w procedurze konkurencyjnej lub bez zastosowania procedury konkurencyjnej;
  • przetwarzanie danych osobowych oferentów w celu przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na sprzedaż środków trwałych;

 


Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
  • Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach;
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowych zasad     gospodarki finansowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
 


Prowadzenie rachunkowości:

  • Nadleśnictwo jest obowiązane do prowadzenia rachunkowości, przez co ciążą na nas także obowiązki podatkowe (wystawiamy rachunki, faktury oraz inne dokumenty księgowe) za wykonane przez nas usługi.


Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
  • Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. – ordynacja podatkowa;
  • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;


Rozpatrywanie skarg oraz wniosków kierowanych do Nadleśnictwa:

  • przetwarzanie danych osobowych osób wnioskujących w celu rozpatrzenia sprawy;
  • przetwarzanie danych osobowych osób objętych zakresem skargi lub wniosku oraz osób uczestniczących w jej rozpatrywaniu lub zobowiązanych do złożenia wyjaśnień w związku ze sprawą;

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;

 

 

 

Okres przechowywania Twoich danych osobowych:

Sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów (w szczególności czas przechowywania) w jednostkach organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe określa Jednolitym rzeczowy wykaz akt dla PGL LP.

Po zrealizowaniu umowy, Twoje dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, przetwarzamy dane przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

 

W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadasz następujące prawa:

  • dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa masz możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane;
  • prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa możesz zgłosić do nas konieczność poprawienia danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu;
  • prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa, możesz złożyć wniosek o usunięcie danych i w przypadku zasadności wniosku, dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa możesz złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych, a w przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać, wznowienie przetwarzania może odbyć się po ustaniu przesłanek uzasadniających ograniczenie przetwarzania;
  • prawo do przenoszenia danych – ma zastosowanie jedynie w przypadkach, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany;
  • prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie, jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Twojego wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.

 

 

 

 

 

Odbiorcy danych:

W niektórych sytuacjach Twoje dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań Administratora. Odbiorcami danych mogą być:

  • banki w celu obsługi dokonywanych transakcji;
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych;
  • Urzędy Skarbowe;
  • Podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie;
  • Jednostki organizacyjne PGL Lasy Państwowe, uczestniczące w procedurach internetowych, prowadzonych poprzez dedykowane do tego celu: portal
    „e-drewno.pl” oraz Portal Leśno-Drzewny, oraz jednostkom uczestniczącym w realizacji zakupów z wykorzystaniem „Centralnej kartoteki kontrahentów”;
  • Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w zakresie czynności kontroli i nadzoru oraz udzielenia zgody na zawarcie z Państwem umowy najmu, dzierżawy oraz sprzedaży;
  • Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych w zakresie czynności kontroli i nadzoru w oparciu o wewnętrzne przepisy PGL LP;
  • Biegli rewidenci w ramach badania sprawozdania finansowego;
  • Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie informacja publiczna, informacja o środowisku lub dokumentacja postępowania przetargowego;

Dane mogą być również udostępniane podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia danych tj.:

  • Zakład Informatyki Lasów Państwowych w zakresie utrzymania baz danych systemów informatycznych;
  • Inne firmy informatyczne świadczące usługi oraz wsparcie techniczne;
  • Radcy prawni świadczący obsługę prawną;
  • Doradcy podatkowi;
  • Firmy świadczące usługi ochrony osób i mienia;
  • Firmy świadczące usługi związane z prowadzeniem archiwum zakładowego/składnicy akt;

 

Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów przedstawionych w tabeli za wyjątkiem celów wynikających z przepisów prawa, gdzie podanie danych jest obowiązkowe. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niezrealizowaniem celu, dla którego miały być przetwarzane.

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 


Asset Publisher Asset Publisher

Back

Zaproszenie do składania ofert - projekt małej retencji

Zaproszenie do składania ofert - projekt małej retencji

Brynek, 22.11.2024 r.


Zn. spr.: SA.3110.1.2024

                          INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT


Nadleśnictwo Brynek informuje, że zgodnie z ogłoszonym w dn.
12.11.2024r. zaproszeniem do składania ofert dotyczącym wyboru oferenta na
opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla wykonania dokumentacji
projektowej obiektów małej retencji nizinnej na terenie Nadleśnictwa Brynek
w ramach programu kompleksowego projektu adaptacji lasu i leśnictwa do zmian
klimatu – mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych
– kontynuacja (MRN3) w wyznaczonym terminie do Nadleśnictwa wpłynęły
następujące oferty:


Oferta nr 1 – Sweco Polska sp. z o. o. ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829
Poznań.
Cena ofertowa netto 170 500,00 zł, brutto 209 715,00 zł.


Oferta nr 2 – Instytut OZE Sp. z o. o. ul. Skrajna 41A, 25-650 Kielce.
Cena ofertowa netto 117 469,44 zł, brutto 144 487,41 zł.


Z uwagi na fakt, że oferty które wpłynęły znacznie przewyższyły kwotę którą
Nadleśnictwo przeznaczyło na wykonanie usługi, postępowanie zostało uznane za
nieważne.


Z poważaniem,
Adam Mazur
Pełniący Obowiązki
Nadleśniczego
/podpisano elektronicznie/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy SA.3110.1.2024                                                                        Brynek, 12.11.2024 r.

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

 

PGL LP Nadleśnictwo Brynek
ul. Grabowa 3, Brynek

  1. Tworóg

Tel.: 32 285-74-63

Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla wykonania dokumentacji projektowej obiektów małej retencji nizinnej na terenie Nadleśnictwa Brynek w ramach programu kompleksowego projektu adaptacji lasu i leśnictwa do zmian klimatu – mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych – kontynuacja (MRN3)

 

  1.   WYSZCZEGÓLNIENIE PLANOWANYCH ZADAŃ

Lp.

Nr rozliczeniowy

Opis zadania

Adres leśny

Charakterystyka planowanych robót

1

02-03-1.1.-01

Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zasilanego wodą z  rowu melioacyjnego

02-03-1-01-07-c

Powierzchnia – ok.0,500 ha

pojemność            – 2500 m3

wysokość piętrzenia - 1,0 m

głębokość          1,0 do 1,5 m

lokalizacja:              na cieku    

2

02-03-1.1.-02

Rewitalizacja doliny trzech stawów w Bytomiu -Miechowicach

02-03-1-01-09-676-j

02-03-1-01-09-674-i

02-03-1-01-09-677-j

Odbudowa 2 zbiorników paciorkowych wraz z ochroną obszarów mokradłowych (3 zbiornik), odmulenie czaszy dwóch zbiorników, budowa urządzeń hydrotechnicznych, oczyszczenie rowu z namułu na długości 2,5 km, 

powierzchnia                     1,37 ha,

wysokość piętrzenia –       0,50 m

głębokość –                       0,50 m

3

02-03-2.1.-01

Przebudowa dwóch przepustów w leśnictwie Księży Las na cieku „Kanar”

02-03-1-07-418-c

02-03-1-07-480-a

Przebudowa istniejących na cieku Kanar dwóch przepustów okularowych na niekołowe wykonane z blachy falistej wraz z naprawą odcinków drogi po 25 mb z każdej strony przepustu

4

02-03-2.1.-02

Przebudowa brodu na cieku naturalnym w leśnictwie Strzybnica w oddz. 468b

02-03-1-06-468-b

Przebudowa istniejącego brodu z zastosowaniem materiałów naturalnych (kamień drewno) wraz z odmuleniem odcinka cieku na długości 50 m z każdej strony, najazdy utwardzone tłuczniem kamienym

 

 

  1. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:

Wykonanie opracowań w zakresie:

  • dokonania oceny i charakterystyki obszarów na których planowane są inwestycje pod kątem przydatności do realizacji planowanych zadań,
  • inwentaryzacji przyrodniczej,
  • dokumentacji hydrologicznej – obliczenia hydrologiczne, określenie warunków gruntowo-wodnych,
  • określenia parametrów technicznych proponowanych rozwiązań projektowych,
  • rozwiązań projektowych - opis technologii, rozwiązania materiałowe,
  • ilość i zakres planowanych robót wraz z szacunkową wyceną,
  • opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych dla w/w zadań.

 

Jest możliwość oględzin wymienionych zaplanowanych zadań w terenie w dniu 19.11.2024 r., po wcześniejszym potwierdzeniu obecności pod nr. tel. 32-285-74-63.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert oraz sposób jej złożenia

 

Ofertę należy złożyć do dnia 22.11.2024 r. do godziny 12:00 w Sekretariacie Nadleśnictwa Brynek pokój nr 1, pisemnie w zamkniętej kopercie z podanym dokładnym adresem i dopiskiem „Oferta na opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla wykonania dokumentacji projektowej obiektów małej retencji MRN3”.

 

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

W siedzibie Zamawiającego Brynek ul. Grabowa 3 w dniu 22.11.2024 r. o godzinie 13:00, Pokój nr 6.

 

  1. Opis kryteriów oceny ofert:

 

O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny. Zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą cene i spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym.

 

  1. Wymagania jakie winien spełnić wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (doświadczenie zawodowe, posiadane licencje, sprzęt, uprawnienia itp.).

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

3. zdolności technicznej lub zawodowej – określenie warunków:

wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzone stosownymi referencjami.  

Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia.

 

 

  1. Opis dokumentów jakie winien złożyć wykonawca wraz z ofertą.

 

Oferta winna zawierać:

  • cenę ofertową netto i brutto,
  • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
  • wykaz wykonanych robót dla potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wraz z referencjami,
  • dane adresowe oferenta: nazwa firmy, adres, NIP, Regon,  nr telefonu, e-mail.

 

  1. Termin wykonania prac.

 

15 czerwiec 2025 r.

 

  1. Wzór umowy.

 

Załącznik nr 1.

 

  1. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

  1. Informacja o osobie do kontaktów w sprawie zamówienia.

 

Sandra Sorbal tel. 880 574 946