Aktualności i wydarzenia Aktualności i wydarzenia

Powrót

Zapytanie ofertowe remont dachu

Zapytanie ofertowe remont dachu

Brynek,  23.09.2024 r.

Zn. spr.: S.2110.2.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Prosimy o złożenie oferty na usunięcie awarii dachu na budynku administracyjnym w Brynku przy ul. Grabowej 3

 

  1.    ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:

Wymiana pokrycia dachu w koszu mansardy pomiędzy facjatą na elewacji płn-zach., a skrzydłem płd.zach.  Zakres robót

  1. Rozbiórka pokrycia dachowego z blachodachówki w koszu dachu pow.

          10,8 m2

  1. Rozebranie obróbek blacharskich – 3,36 m2
  2. Rozebranie ołacenia  - 10,8 m2
  3. Wykonanie izolacji termicznej z waty szklanej lub płyt ALU PIR – 10,8 m2     
  4. Wykonanie deskowania lub z płyty OSB - 10,8 m2
  5. Pokrycie jedną warstwą papy lub membramy dachowej – 10,8 m2
  6. Montaż kontrłat
  7. Montaż łat pod blachodachówkę – 10,8 m2
  8. Obróbki blacharskie  z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej – 3,36 m2
  9. Uzupelnienie pokrycia dachu z blachodachówki 10,8 m2
  10. Naprawa rynien z blachy z cynku – wymiana rozerwanych narożników

          rynny  - 4 szt

  1. Naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć

           – 78 mb

 

           

      II.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

3. zdolności technicznej lub zawodowej – określenie warunków:

wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.

Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia.

 

    III.  KRYTERIA OCENY OFERT

 

1. Cena [zł] -  100 %

 

 

     IV.  ZAWARTOŚĆ OFERTY

 

            Oferta  winna zawierać:

  • cenę ofertową netto i brutto,
  • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • wykaz wykonanych robót dla potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej
  • dane adresowe oferenta: nazwa firmy, adres, NIP, Regon,  nr telefonu, e-mail

 

  1. TERMIN WYKONANIA ROBÓT

           

            Termin wykonania robót 1 miesiąc od podpisania umowy

 

      VI  TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę prosimy dostarczyć do siedziby Nadleśnictwa  w Brynku, ul. Grabowa 3, lub przesłać mailem na adres brynek@katowice.lasy.gov.pl  do dnia 01.10. 2024 r. do godz. 10.00

 

Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

 

 

 


 
Nadleśnictwa i inne