Sprzedaż polowań w OHZ Dulowa Nadleśnictwo Chrzanów

Nadleśnictwo Brynek podaje do informacji ofertę łowiecką - możliwość wykonywania polowań na terenie OHZ LP Dulowa Nadleśnictwa Chrzanów. 

Poniżej link do oferty łowieckiej.
Oferta OHZ LP Dulowa


Łowiectwo

W lasach żyje ok. 60 proc. z 618 gatunków kręgowców występujących w Polsce. Rozwój cywilizacji zachwiał odwieczną równowagą i regułami obowiązującymi w ekosystemach leśnych, co wpływa także na bytujące tam zwierzęta. Dlatego obecnie ich liczebność, sposoby opieki nad nimi, a także możliwości zapobiegania szkodom od zwierzyny – reguluje prawo: polskie i unijne.

Łowiectwo jest elementem ochrony środowiska przyrodniczego – tak definiuje je ustawa „Prawo łowieckie" z 1995 r. Zwierzęta łowne (20 proc. gatunków ssaków i 12 proc. ptaków występujących w Polsce) są dobrem ogólnonarodowym i własnością Skarbu Państwa. Gospodarowaniem zwierzyną łowną, zgodnie z zasadami ekologii oraz racjonalnej gospodarki leśnej, rolnej i rybackiej, zajmują się myśliwi zrzeszeni w Polskim Związku Łowieckim oraz leśnicy.

Przeczytaj więcej o łowiectwie

Fauna leśna na terenie Nadleśnictwa Brynek jest bardzo bogata. Zwierzyna gruba reprezentowana jest przez jelenie, sarny i dziki. Szacuje się, że jeleni jest ok. 600 szt., saren 1500 szt., a dzików 880 szt. Z gatunków chronionych (kiedyś łownych) spotkać można wydrę.

Na terenie naszego nadleśnictwa bytuje zwierzyna drobna: lisy, zające, bażanty, kuropatwy, borsuki, kuny i jenoty.

Zwierzyna drobna bytująca na terenie naszego nadleśnictwa to lisy, zające, bażanty, kuropatwy, borsuki, kuny i inne.

Na potrzeby opracowania rocznych planów pozyskania zwierzyny, a także w celu określenia zabiegów hodowlanych i ochronnych w lesie niezbędne jest oszacowanie liczebności zwierzyny. Corocznie na przełomie lutego - marca przeprowadza się inwentaryzację zwierzyny. Wynika z niego m.in., że na przestrzeni ostatnich lat stan populacji jeleniowatych systematycznie wzrasta.

Zgłoszenia szkód w uprawach i płodach rolnych OHZ LP „Tworóg”

Nadleśnictwo Brynek kierując się należytym biegiem spraw związanych z szacowaniem szkód łowieckich powodowanych przez zwierzynę w uprawach i płodach rolnych na terenie obwodu łowieckiego nr 90, wchodzącego w skład zarządzanego Ośrodka Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych „Tworóg”, jak i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.04.2019 r. ws. szczegółowych warunków szacowania szkód w uprawach i płodach rolnych oraz art. 46 ust. 3. Ustawy z dnia 13.10.1995 r. Prawo łowieckie informuje, że zgłoszenia (wnioski) szkód od zwierzyny występujące na terenie obwodu w/w należy kierować bezpośrednio w formie:

a) papierowej na adres;

PGL LP Nadleśnictwo Brynek

ul. Grabowa 3, Brynek

42-690 Tworóg

lub

b) elektronicznej na adres e-mail;

brynek@katowice.lasy.gov.pl


Jednocześnie kierując się dokumentami prawa powszechnego w/w Nadleśnictwo Brynek przypomina, że wnioski składane przez poszkodowane osoby w swojej treści zawierać muszą w szczególności takie dane jak (art. 46 ust. 4 ustawy):

- imię i nazwisko albo nazwę, adres miejsca zamieszkania albo adres i siedzibę oraz numer telefonu właściciela albo posiadacza gruntów rolnych,

- wskazanie miejsca wystąpienia szkody,

- wskazanie rodzaju uszkodzonej uprawy lub płodu rolnego.

Braki formalne podczas zgłoszenia szkody o których mowa wyżej, mogą skutkować trudnościami (do momentu wyjaśnienia) z dokonaniem szacowania szkody łowieckiej – co zdaniem Nadleśnictwa, nie będące w takim przypadku wynikiem winy Zarządcy obwodu łowieckiego. W skrajnych przypadkach braków formalnych i niemożliwości ich wyjaśnienia/uzupełnienia, będących winą zgłaszającego, może dojść do niewyszacowania szkody łowieckiej przez Zarządcę obwodu łowieckiego i pozostawienia sprawy bez dalszego biegu.

Dodatkowo zgodnie z regulacjami prawa powszechnego wniosek o szacowanie szkody łowieckiej składa się w odpowiednim terminie od stwierdzenia szkody w terenie oraz w czasie umożliwiającym dokonanie szacowania ewentualnych strat na uszkodzonej powierzchni.

Celem ułatwienia dokonywania zgłoszenia poniżej do pobrania druk zgłoszenia szkody.


Asset Publisher Asset Publisher

Back

Wybór najkorzystniejszej oferty - Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej "Mała Panew"

Wybór najkorzystniejszej oferty - Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej "Mała Panew"

Brynek, 03.08..2021
Zn.spr.:ZPN.270.2.2021


 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 253 ust. 1  ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zamawiający –PGL LP Nadleśnictwo Brynek zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZPN.270.2.2021 na:
Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej „Mała Panew”

 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Konsorcjum Firm:
Lider:
Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
42-283 Boronów ul.Częstochowska 14
Partner:
P.U.H.”DOMAX” Arkadiusz Mika
42-283 Boronów ul.Grabińska 8
Partner:
P.H.U. TRANSKOM Robert Białdyga – Kruszywa
47-143 Jaryszów ul.Zwycięstwa 1

Oferta otrzymała 100 pkt
1)    Cena ofertowa (C) –  60 %,
2)    Okres gwarancji (G) – 40 %,

W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

Otrzymują:
1 Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
42-283 Boronów ul.Częstochowska 14

2/ strona internetowa Zamawiającego


W podpisie:
 Nadleśniczy Nadleśnictwa Brynek
                                                 Janusz Wojciechowski

 

 

 

Brynek, 2021.07.27

Zn.spr.: ZPN.270.2.2021

 

INFORMACJA z otwarcia ofert


Na podstawie art.222 ustawy PZP z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.)
Zamawiający PGL LP Nadleśnictwo Brynek podaje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym pn: Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej „Mała Panew”      
                                      
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 27.07..2021r o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego Brynek ul. Grabowa 3.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę  brutto złotych 7 188 523,49 słownie złotych: siedem milionów sto osiemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dwadzieścia trzy 49/100
W tym:
1.    Dla Nadleśnictwa Brynek brutto złotych:   5 179 983,50 słownie złotych: pięć milionów sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt trzy 50/100
2.    Dla Nadleśnictwa Świerklaniec  brutto złotych:  265 155,21słownie złotych dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy sto pięćdziesiąt pięć 21/100
3.    Dla Nadleśnictwa Koszęcin brutto złotych: 1 743 384,78 słownie złotych jeden milion siedemset czterdzieści trzy tysiące trzysta osiemdziesiąt cztery 78/100

W postępowaniu wpłynęła 1 oferta.

Oferta złożona została przez  Konsorcjum Firm:
Lider:
Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
42-283 Boronów ul.Częstochowska 14
Partner:
P.U.H.”DOMAX” Arkadiusz Mika
42-283 Boronów ul.Grabińska 8
Partner:
P.H.U. TRANSKOM Robert Biełdyga – Kruszywa
47-143 Jaryszów ul.Zwycięstwa 1
Cena ofertowa brutto wykonania całości zamówienia 7 323 696,25zł słownie siedem milionów trzysta dwadzieścia trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 25/100
W tym:
Do przedmiotu zamówienia realizowanego na terenie Nadleśnictwa Brynek brutto 4 903 572,18zł
Do przedmiotu zamówienia realizowanego na terenie Nadleśnictwa Koszęcin brutto 2 136 151,15zł
Do przedmiotu zamówienia realizowanego na terenie Nadleśnictwa Świerklaniec brutto 283 972,92zł
W kryterium kosztu zaoferowano długość gwarancji w liczbie miesięcy 48.

 

W podpisie:
Nadleśniczy Nadleśnictwa Brynek
Janusz Wojciechowski

 

Brynek, 22.07.2021 r.

 

Zn. spr.: ZPN.270.2.2021

 

 

 

            Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity : Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, zamawiający – PGL LP Nadleśnictwo Brynek przekazuje poniżej treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwanej SIWZ) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZPN.270.2.2021 na zadanie pn. Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej „Mała Panew  ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE DO SIWZ

 

Pytanie 1.

Czy Wykonawca powinien doliczyć do ceny oferty wykaszanie poboczy drogi przez cały okres udzielonej gwarancji

 

Odpowiedź

Tak,  w cenie oferty należy uwzględnić koszt wykaszania poboczy przez cały okres udzielonej gwarancji.

 

Pytanie 2.

Czy Zamawiający uzna wymagania dt. zdolności technicznej i zawodowej wykazując dwie roboty budowlane dt. Wykonania podbudowy z kruszywa łamanego o wartości 2,5 mln. zł każda

 

Odpowiedź

Zamawiający uzna zdolność techniczną lub zawodową w zakresie: posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli zostaną wykazane dwie roboty budowlane dotyczące wykonania podbudowy z kruszywa łamanego o wartości 2,5 mln. zł brutto każda.

 

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-07-09

Zobacz powiązane ogłoszenia

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej "Mała Panew"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Brynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brynek.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowosci prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka lesna

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PGL LP Nadleśnictwo Brynek

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450006767

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Grabowa 3

1.11.4.) Miejscowość: Brynek

1.11.5.) Kod pocztowy: 42-690

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.11.9.) Numer telefonu: 322857463

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.brynek.katowice.lasy.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa leśnej drogi wewnątrzzakładowej "Mała Panew"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37fdf3f0-dfb0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066122/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa leśnych dróg wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek, Koszęcin i Świerklaniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.brynek.katowice.lasy.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pomocą platformy JOSEPHINE, zostały opisane na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/. oraz stronie internetowej: https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf .Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pomocą, poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@comp-net.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPN.270.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Opis przedmiotu zamówienia: Droga „Mała Panew” o długości 12,727,62 km położona jest na terenie województwa śląskiego w powiecie tarnogórskim w gminie Tworóg w obrębach Koty i Mikołeska oraz w powiecie lublinieckim w gminie Koszęcin w obrębie Brusiek, w Nadleśnictwie Brynek Leśnictwa Krywałd, Tworóg, Nowa Wieś oraz w Nadleśnictwie Koszęcin – Leśnictwo Brusiek, Nadleśnictwie Świerklaniec – Leśnictwo Mikołeska. Przebudowa drogi została podzielona na VI etapów:

Etap I o długości 5083,31 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwie Krywałd województwo śląskie, powiat tarnogórski , jedn. ewid. 241308_2 Gmina Tworóg, obręb 0004 Koty oddz. leśne: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28,

Etap II o długości 2311,47 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Koszęcin w Leśnictwie Brusiek województwo śląskie, powiat lubliniecki , jedn. ewid. 240706_2 Gmina Koszęcin, obręb 0001 Brusiek, dz. ewid. nr 32/27, 85/12, 86/12, 68/23, 88/12, 66/25, 89/12, 65/12, 90/12, oddz. leśne: 523, 522, 572, 571, 614, 613,

Etap III o długości 1076,26 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Koszęcin Leśnictwo Brusiek województwo śląskie, powiat lubliniecki , jedn. ewid. 240706_2 Gmina Koszęcin, obręb 0001 Brusiek dz. ewid. nr 143/1, 160/1, 16, 153/1, oddz. leśne: 613, 654,

Etap IV o długości 1449,80 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwie Tworóg województwo śląskie, powiat tarnogórski ,
jedn. ewid. 241308_2 Gmina Tworóg, obręb 0004 Koty oddz. leśne.: 153, 154.

Etap V o długości 535,74 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Świerklaniec w Leśnictwie Mikołeska województwo śląskie, powiat tarnogórski , jedn. ewid. 241308_2 Gmina Tworóg, obręb 0005 Mikołeska w oddz. leśnym 38,

Etap VI o długości 2271,04 m położony jest na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwie Nowa Wieś województwo śląskie, powiat tarnogórski ,
jedn. ewid. 241308_2 Gmina Tworóg, obręb 0005 Mikołeska oddz. leśne.: 172, 174, 188, 199.

W ciągu istniejących dróg występują liczne koleiny i wypłukania istniejącej nawierzchni, spowodowane częściowo brakiem systemu odwodnienia oraz zawężonymi poboczami. Na przedmiotowym odcinku droga posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej. Przebudowę drogi planuje się po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy. Roboty ziemne związane z przebudową polegać będą na wyprofilowaniu poboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącego podłoża w wykonaniu stabilizacji podłoża spoiwami hydraulicznymi oraz ułożeniu warstwy konstrukcyjnej nawierzchni. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne wynikają z oceny podłoża i projektowanego obciążenia drogi. Przyjęto następujące parametry dla przebudowy drogi:

- szerokość jezdni na prostej 3,50m,
- szerokość poboczy gruntowych 0,75m,
- szerokość mijanki 3,0m,
- długość mijanki 23m,
- przekrój poprzeczny dwustronny ze spadkiem na jezdni 3,5% i spadkiem poboczy 6%,
- promień skrętu min. 11m,
- projektowana konstrukcja jezdni :
- 10 cm nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5mm,
- 25 cm podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 31,5-63mm,

- odstęp pomiędzy koronami drzew, co najmniej 6m zachowany do wysokości 4m od nawierzchni jezdni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszego SWZ
UWAGA: do ceny ofertowej należy doliczyć wykaszanie poboczy drogi przez cały okres udzielonej gwarancji. Przy założeniu wykoszenia poboczy kosiarką bijakową na szerokości roboczej co najmniej 1 metra. Wykonawca obowiązany będzie wykosić pobocze drogi przez cały okres udzielonej gwarancji raz w roku w okresie od 01 lipca do 31 sierpnia danego roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty na wykonanie zadania – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa (C) – 60 %,
2) Okres gwarancji (G) – 40 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego
1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli wykaże że:
• dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 2 500 000,00 zł
• posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2 500 000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy lub odnawianą w trakcie trwania umowy.

1.3 Zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:
1.3.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia ;
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 2 500 000,00 zł brutto każda, polegające na przebudowie drogi lub remoncie drogi o nawierzchni z kruszyw łamanych lub innej drogi o podobnym charakterze.
2) Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz wykazu robót stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wykonawców polegających na potencjale podmiotów trzecich w trybie art. 118 ustawy PZP warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia musi samodzielnie spełniać przynajmniej jeden z członków konsorcjum lub samodzielnie podmiot udostępniający zasoby.

1.3.2.Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże:
1) Że dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót) w specjalności drogowej, w zakresie określonym w § 13.4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dn. 11.09.2014r. (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
2) dysponowanie minimum 6 pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę biorącymi czyny udział przy realizacji tego zamówienia zgodnie z pkt. 7 rozdział V SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.1.1. Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone. /załącznik nr 8 do SIWZ/. Oferent winien załączyć dokumenty (dowody) potwierdzające że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wymaga się, aby Oferent zrealizował Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 2 500 000,00 zł brutto każda, polegające na przebudowie drogi lub remoncie drogi o nawierzchni z kruszyw łamanych lub innej drogi o podobnym charakterze.

a) poświadczenie – wystawione przez podmioty na rzecz których usługi, są lub roboty zostały wykonane.
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub referencji, o których mowa w ppkt. a),
Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia – musi podać i uzasadnić przyczyny braku możliwości przedłożenia poświadczenia oraz wykazać, że są to przyczyny obiektywne, czyli niezależne od Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej – w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie.
5.1.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. / załącznik nr 10 do SIWZ/ Jeżeli pełniona funkcja tego wymaga należy najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawić kopię posiadanych uprawnień dla osób wyszczególnionych w załączniku 8 zgodnie z pkt 1.3.2 Dział XV SWZ.
5.1.3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.1.4. Opłaconą polisę lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 500 000,00 zł ważną minimum na czas związania z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu
2. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
spełnienie warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł.
2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: BGŻ SA Tarnowskie Góry nr 16 2030 0045 1110 0000 0063 4100; w taki sposób, aby znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej (w szczególności art. 455 ustawy Pzp).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy przetargowej JOSEPHINE dostępnego na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25