Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Nadleśnictwo Brynek

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Nadleśnictwo Brynek

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy:

 

Administrator danych

Informacja o Inspektorze Ochrony Danych

Nadleśnictwo Brynek
Adres siedziby: ul.
ul. Grabowa 3, Brynek, 42-690 Tworóg
Tel.: 032 285-74-63
E-mail: brynek@katowice.lasy.gov.pl

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@comp-net.pl

Cel przetwarzania danych osobowych

Podstawa prawna przetwarzania


Prowadzenie gospodarki leśnej oraz zarządzanie zasobami leśnymi i ochrona lasu:

  • sprzedaży detalicznej drewna oraz sprzedaży sadzonek, choinek oraz innych produktów ubocznych użytkowania lasu, rozpatrywanie reklamacji z tytułu zakupionego surowca;
  • umożliwienie pozyskania drewna opałowego metodą tzw. „samowyrobu”;

 Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach;

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora – obrona, ustalanie lub dochodzenie roszczeń, bezpieczeństwo osób i mienia;


Przeprowadzanie przetargów oraz zamawianie dostaw i usług:

  • przetwarzanie danych oferentów oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia w celach związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przetwarzanie danych oferentów oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia w celu udzielenia zamówienia w procedurze konkurencyjnej lub bez zastosowania procedury konkurencyjnej;
  • przetwarzanie danych osobowych oferentów w celu przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na sprzedaż środków trwałych;

 


Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
  • Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach;
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowych zasad     gospodarki finansowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
 


Prowadzenie rachunkowości:

  • Nadleśnictwo jest obowiązane do prowadzenia rachunkowości, przez co ciążą na nas także obowiązki podatkowe (wystawiamy rachunki, faktury oraz inne dokumenty księgowe) za wykonane przez nas usługi.


Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
  • Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. – ordynacja podatkowa;
  • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;


Rozpatrywanie skarg oraz wniosków kierowanych do Nadleśnictwa:

  • przetwarzanie danych osobowych osób wnioskujących w celu rozpatrzenia sprawy;
  • przetwarzanie danych osobowych osób objętych zakresem skargi lub wniosku oraz osób uczestniczących w jej rozpatrywaniu lub zobowiązanych do złożenia wyjaśnień w związku ze sprawą;

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;

 

 

 

Okres przechowywania Twoich danych osobowych:

Sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów (w szczególności czas przechowywania) w jednostkach organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe określa Jednolitym rzeczowy wykaz akt dla PGL LP.

Po zrealizowaniu umowy, Twoje dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, przetwarzamy dane przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

 

W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadasz następujące prawa:

  • dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa masz możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane;
  • prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa możesz zgłosić do nas konieczność poprawienia danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu;
  • prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa, możesz złożyć wniosek o usunięcie danych i w przypadku zasadności wniosku, dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa możesz złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych, a w przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać, wznowienie przetwarzania może odbyć się po ustaniu przesłanek uzasadniających ograniczenie przetwarzania;
  • prawo do przenoszenia danych – ma zastosowanie jedynie w przypadkach, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany;
  • prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie, jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Twojego wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.

 

 

 

 

 

Odbiorcy danych:

W niektórych sytuacjach Twoje dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań Administratora. Odbiorcami danych mogą być:

  • banki w celu obsługi dokonywanych transakcji;
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych;
  • Urzędy Skarbowe;
  • Podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie;
  • Jednostki organizacyjne PGL Lasy Państwowe, uczestniczące w procedurach internetowych, prowadzonych poprzez dedykowane do tego celu: portal
    „e-drewno.pl” oraz Portal Leśno-Drzewny, oraz jednostkom uczestniczącym w realizacji zakupów z wykorzystaniem „Centralnej kartoteki kontrahentów”;
  • Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w zakresie czynności kontroli i nadzoru oraz udzielenia zgody na zawarcie z Państwem umowy najmu, dzierżawy oraz sprzedaży;
  • Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych w zakresie czynności kontroli i nadzoru w oparciu o wewnętrzne przepisy PGL LP;
  • Biegli rewidenci w ramach badania sprawozdania finansowego;
  • Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie informacja publiczna, informacja o środowisku lub dokumentacja postępowania przetargowego;

Dane mogą być również udostępniane podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia danych tj.:

  • Zakład Informatyki Lasów Państwowych w zakresie utrzymania baz danych systemów informatycznych;
  • Inne firmy informatyczne świadczące usługi oraz wsparcie techniczne;
  • Radcy prawni świadczący obsługę prawną;
  • Doradcy podatkowi;
  • Firmy świadczące usługi ochrony osób i mienia;
  • Firmy świadczące usługi związane z prowadzeniem archiwum zakładowego/składnicy akt;

 

Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów przedstawionych w tabeli za wyjątkiem celów wynikających z przepisów prawa, gdzie podanie danych jest obowiązkowe. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niezrealizowaniem celu, dla którego miały być przetwarzane.

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 


Asset Publisher Asset Publisher

Zurück

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Brynek,  15.04.2024 r.

Zn. spr.: SA.20.10.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

 

            Prosimy o złożenie oferty na wykonanie dokumentacji projektowej dla  budynku wolnostojącego kancelarii leśniczego podwójnej wraz z  zagospodarowaniem i ogrodzeniem terenu, budową zjazdu, parkingiem dla 7 samochodów zlokalizowanym przed ogrodzeniem od strony ulicy, utwardzeniem odcinka drogi wzdłuż miejsc parkingowych przestrzenią manewrową i dojściem pieszym, oraz budową zewnętrznej instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacji sanitarnej.

Lokalizacja:

  1. Gliwice ul. Toszecka dz. nr ewidencyjny 44 w obrębie Przyszówka Las w Powiecie Miejskim Gliwice.
  2. Wg podziału administracji leśnej Nadleśnictwo Brynek, leśnictwo Łabędy, oddział 744 l. Przedmiotowa działka nie jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego  Miasta Gliwice.

 

I.   ZAKRES OPRACOWANIA OBEJMUJE:

 

  1. Badania geotechniczne
  2. Projekt zagospodarowania działki
  3. Projekt architektoniczno-budowlany wraz z uzgodnieniami, opinią geotechniczną oraz charakterystyką energetyczną 5 egz. + wersja elektroniczna
  4. Projekty techniczne 5 egz. + wersja elektroniczna
  5. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót. 2 egz. + wersja elektroniczna
  6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2 egz. + wersja elektroniczna
  7. Pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót, ( 3 pobyty na budowie)

Budynek należy zaprojektować  na podstawie opisu przedstawionego  w  Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który jest załącznikiem do niniejszego zapytania.

II.   STOSOWANIE OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA BUDOWLANEGO:

 

1. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii  z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454).

2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389

3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej Dz.U.2015 poz.37

 

III.   ISTOTNE ELEMENTY PROJEKTU

 

1.    Projekt zagospodarowania działki lub terenu - zgodnie z wymogami prawa .

 

2.   Geotechniczne warunki posadowienia.

 

2.1.  Budynki energooszczędne o konstrukcji szkieletu drewnianego lub drewnopochodnego bez podpiwniczenia należy budować w miarę możliwości na płycie fundamentowej.

2.2.  Wykonać badanie geotechniczne gruntu.

 

3.   Projekt wykonawczy

 

3.1 Płyta Fundamentowa

1. Część opisowa:

            a. ewentualna ilość gruntu, który musi zostać wymieniony;

            b. stopień zagęszczenia i grubość warstwy kruszywa pod płytą.

2. Zaleca się rozdzielić warstwy gruntu rodzimego od warstwy kruszywa pod płytą geowłókniną.

 

3. Projekt Wod-Kan powinien uwzględniać instalacje poprowadzone w warstwach podbudowy pod płytą             fundamentową.

4.Wyniesienie płyty ponad poziom gruntu nie mniej niż 30 cm (w uzasadnionych przypadkach można     stosować inne rozwiązania);

5.Należy zaprojektować :

  • opaskę dookoła budynku z kruszywa przepuszczającego wodę;
  • izolację pionową i poziomą z XPS;
  • w miarę potrzeb rozprowadzenie instalacji wodnych, elektrycznych, kanalizacyjnych i ogrzewania podpodłogowego w warstwie betonu (projekt instalacji);
  • przepusty na dorowadzenie instalacji do pomieszczeń;
  • zbrojenie obwodowe i poziome– zgodnie z obliczeniami statycznymi;
  • dokładność płyty betonowej po zatarciu: +/- 5mm na długości 10 m.

 

6.  Projekt płyty fundamentowej (część rysunkowa);

            - przekrój pionowy;

            - rzut zbrojenia;

  • detale zawierające materiały z części opisowej;

 

3.2 Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku

 

            1. Ze względu na specyfikę ściany zewnętrznej należy bezwzględnie zastosować systemy otwarte dyfuzyjnie czyli warstwy zewnętrzne o niskim oporze dyfuzyjnym, warstwy wewnętrzne o odpowiednio wyższym oporze dyfuzyjnym tak aby zapewniły ochronę przed kondensacją pary wodnej w przegrodzie oraz szczelność powietrzną.

            2. Pomiędzy podwaliną a fundamentem należy zastosować hydroizolację oraz masę wypełniającą wyrównującą nierówności fundamentu. W zależności od potrzeb należy zastosować dodatkowo hydroizolacje pionową.

            3. Zaprojektować zewnętrzny system zacieniania okien od strony południowej i zachodniej (lub wszystkich) z kasetą natynkową lub zewnętrzną do zabudowy (tak aby zachować szczelność powietrzną budynku).

            4. W projekcie należy zamieścić rysunki zawierające w szczególności detale:

  • sposobu mocowania ściany do płyty fundamentowej;
  • sposoby połączenia:

          o ścian z innymi elementami budynku;

          o stolarki (drzwi, okna), z konstrukcją ściany, płytą elewacyjną, paroizolacją;

          o mocowanie systemu zacieniania okien do ściany zewnętrznej;

  • detale połączeń paroizolacji z innymi elementami budynku;
  • przejścia instalacji technicznej przez ściany zewnętrzne;
  • uszczelnienia hydroizolacyjne powierzchni podparapetowej;
  • instalacje elektryczne należy poprowadzić w peszlach samogasnących.

 

            5. Część rysunkowa powinna zawierać co najmniej:

                        - układy ścian z rozmieszczeniem elementów konstrukcyjnych;

                        - przekroje (przez ścianę, okno, drzwi, inne);

                        - detale połączeń wraz z przejściem paroizolacji i hydroizolacji.

  1. Należy opisać kolejność prac podczas montażu.

 

3.3 Strop nad parterem

 

            1. Elementy konstrukcyjne stropu należy wykonać w oparciu o obliczenia statyczne.

            2. Płyty sufitowe należy zamocować na odpowiedniej podkonstrukcji.

            3. Należy zaplanować przejścia kanałów wentylacyjnych oraz pozostałych instalacji          technicznych w przestrzeni stropu.

            4. W projekcie należy zamieścić rysunki zawierające co najmniej detale:

  • posadowienia stropu na ścianach nośnych;
  • przejścia paroizolacji pomiędzy kondygnacjami;
  • połączenie płyt elewacyjnych w przestrzeni stropu.

            6. Część rysunkowa powinna zawierać:

  • rzut elementów konstrukcyjnych stropu;
  • przekroje;
  • detale połączeń wraz z przejściem paroizolacji i hydroizolacji

            7. Należy opisać kolejność prac podczas montażu.

 

3.4 Dach

            1. Konstrukcję dachów należy projektować w taki sposób aby zminimalizować siły poziome        działające na ściany zewnętrzne .

            2. W przypadku poddaszy użytkowych płyty sufitowe należy zamocować na odpowiedniej             podkonstrukcji.

            3. Należy zaplanować przejścia kanałów wentylacyjnych, kominów spalinowych i dymowych      oraz pozostałych instalacji technicznych przez wszystkie warstwy dachu oraz uszczelnić w       połączeniu z paroizolacją i izolacją nakrokwiową.

            4. W projekcie należy zamieścić rysunki zawierające w szczególności detale:

  • posadowienia dachu na ścianach nośnych;
  • połączenia paroizolacji ze ścianą zewnętrzną;
  • połączenia płyt elewacyjnych z izolacją nakrokwiową;
  • mocowania obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
  • okna połaciowe - montaż i sposób połączenia z paroizolacją i izolacją nakrokwiową.

            5. Część rysunkowa powinna zawierać co najmniej:

  • rzut elementów konstrukcyjnych dachu;
  • przekroje
  • detale połączeń wraz z przejściem paroizolacji i hydroizolacji

            6. Należy opisać kolejność prac podczas montażu.

 

3.5 Projekt instalacji wodno-kanalizacyjnej,  oraz CO

 

            1. Rozmieścić instalacje ciepłej i zimnej wody w warstwie izolacji termicznej pod posadzką.

            2. Zaprojektować przepusty na przyłącza instalacyjne.

            3. Instalacje kanalizacyjne należy projektować w warstwach podbudowy płyty fundamentowej.

            4. Przejścia instalacji teletechnicznej przez ściany zewnętrzne.

            5. Dopasować system dystrybucji ciepła do lokalnych możliwości z uwzględnieniem zasad           szczelności powietrznej budynku oraz mechanicznej wentylacji.

            6. Rozmieścić instalacje z uwzględnieniem przekrojów.

            7. Część rysunkowa powinna zawierać co najmniej:

  • rzuty wszystkich instalacji budynku – powinny uwzględniać rzeczywiste przekroje rur i kanałów instalacji CO, wod-kan i wentylacji mechanicznej z rekuperacją;
  • rozmieszczenie i połączenie urządzeń;
  • detale kolizji z elementami konstrukcyjnymi;
  • detale przejścia przez warstwy paroizloacji i hydroizolacji.

            8. Należy opisać kolejność prac podczas montażu.

 

3.6 Elewacja budynków drewnianych  

 

            1. Warstwa zbrojąca wykonana z zaprawy mineralnej wzmocnionej włóknem szklanym    spełniającą poniższe parametry:

  • sucha zaprawa mineralna,
  • do aplikacji ręcznej i maszynowej,
  • odporna na występowanie rys, skurczowa,
  • przyczepność zaprawy do wełny drzewnej ≥ 0,08 MPa,
  • klasa reakcji na ogień A2-s1, d0,
  • nasiąkliwość wodą: klasa W 2,
  • współczynnik oporu dyfuzyjnego pary wodnej μ ≤ 25.

            2. Zalecane jest stosowanie akcesoriów  takich jak:   profile startowe, profile nad okienne,            narożniki, profile okienne i drzwiowe z uszczelką elastyczną, profile dylatacyjne.

            3. Siatka zbrojąca z włókna szklanego o zalecanych parametrach:

  • tkanina z włókna szklanego,
  • splot gazejski,
  • odporna na deformacje kształtu,
  • impregnowana przeciwalkalicznie,
  • wielkość oczek 6,0 x 6,0 mm,
  • ciężar powierzchniowy ≥ 155 g/m2 ,

Siły zrywające [N/mm] wzdłuż osnowy i wątku dla próbek przechowywanych 28 dni: w warunkach laboratoryjnych

≥ 28

w roztworze alkalicznym (1g NaOH + 4 g KOH + 0,5g Ca(OH)2 / 1 dm3)

≥ 25

 

            4. Tynk silikonowy o ziarnie 1,5  mm wzmocniony włóknem.

            5. Izolacje płyty fundamentowej i ścian budynku narażonych na działanie wody rozpryskowej     należy zazbroić zaprawą odporną na działanie wilgoci.

            8. Elewacje można projektować również jako wentylowane:

  • na podkonstrukcji drewnianej wykończone (deską szalówką lub innymi profilami z drewna, płytami włóknowo-cementowymi barwionymi w masie, płytami włóknowo-cementowymi wykończonymi tynkiem),
  • na podkonstrukcji stalowo - aluminiowej wykończonej panelami szklanymi lub kamieniem naturalnym.

 

IV   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

3. zdolności technicznej lub zawodowej – określenie warunków:

 

a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadającą usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budynku  o szkieletowej konstrukcji drewnianej wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi i wentylacyjnymi powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 80 m2, kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 oraz wartości co najmniej 20 tyś. zł brutto;

b) wykonawca musi wykazać, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:

  1. architektem z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń;
  2. konstruktorem z uprawanieniami do projektowania, posiadającym dorobek w projektowaniu obiektów w technologii drewnianej – min. 1 obiekt.
  3. projektantem z uprawnieniami do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych,
  4. projektantem z uprawnieniami do projektowania w zakresie innstalacji elektrycznych

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa:

a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadającą usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budynku  o szkieletowej konstrukcji drewnianej wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi i wentylacyjnymi powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 80 m2, kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 oraz wartości co najmniej 10 tyś. zł brutto;

 

b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia.

 

V KRYTERIA OCENY OFERT

 

Cena 100 %

 

      VI  TERMIN WYKONANIA

 

            Termin wykonania zamówienia:  trzy miesiące od podpisania umowy.

            Oferta cenowa winna zawierać:

  • cenę ofertową netto i brutto
  • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • wykaz wykonanych projektów dla potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej
  • dane adresowe oferenta: nazwa firmy, adres, NIP, Regon,  nr telefonu, e-mail

 

            VII   TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę prosimy dostarczyć do siedziby Nadleśnictwa  w Brynku, ul. Grabowa 3, lub przesłać mailem na adres brynek@katowice.lasy.gov.pl  do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10.00

 

Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

Załączniki:

  1. Program funkcjonalno-użytkowy,
  2. Plan sytuacyjny
  3. Decyzja o warunkach zabudowy
  4. Mapa do celów projektowych
  5. Warnki przyłączenia do sieci wodociągowej
  6. Warunki przyłączenia do sieci energetycznej

 

 

 

Z poważaniem,

Janusz Wojciechowski

Nadleśniczy

  

/podpisano elektronicznie/